مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 آذر 1401 ساعت 21:352022-12-10اقتصادي

انجام اقدامات به موقع گیلان برای جلوگیری از معدوم سازی جوجه ها


استاندار گیلان، با اشاره به اقدامات به موقع برای جلوگیری از معدوم سازی جوجه ها و نیز پیگیری جدی برای تامین و تولید نهاده های دامی در استان، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با اشاره به اقدامات به موقع برای جلوگیری از معدوم سازی جوجه ها و نیز پیگیری جدی برای تامین و تولید نهاده های دامی در استان، افزود: هم اکنون علاوه بر تولید گوشت مرغ مصرفی در گیلان، تولیدکنندگان به 12 استان دیگر نیز این محصول را صادر می کنند.

اسدالله عباسی عصر امروز، 19 آذرماه در حاشیه نشست با رییس و اعضای مجمع نمایندگان گیلان در گفت وگو با خبرنگاران، با قدردانی از نمایندگانی که برای پیشبرد امور مردم و خدمتگزاری بهتر دولت مردمی تلاش می کنند، افزود: در آستانه تصویب و تدوین لایحه بودجه 1401 و برنامه هفتم توسعه، ارزیابی عملکرد دستگاه ها می تواند افق روشنی برای تصمیم گیری آینده ترسیم کند.

وی اضافه کرد: از سویی ارتباط و تعامل بین نمایندگان با دستگاه های اجرایی و نیز دولت در استان و کشور می تواند به روند امور سرعت بخشد و آن را تسهیل کند.

استاندار گیلان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان تولید؛ دانش بنیان؛ اشتغال آفرین اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال تاکنون 162 واحد راکد در حوزه های مختلف استان با تلاش های انجام شده دوباره به مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام اقدامات به موقع گیلان برای جلوگیری از معدوم سازی جوجه ها

انجام اقدامات به موقع گیلان برای جلوگیری از معدوم سازی جوجه ها